שם משתמש
סיסמא
תפריט סלולרי חפש משתמש 0עגלה
צרו קשר שעות פתיחה: א, ב, ד, ה 8:30-18:00 | ג,ו, 8:30-14:00
waze
טלפון 08-9361616
טלפון 08-9361616 ספק משרד הביטחון: 0011016952 ספק חברת החשמל: 5032489
מבצעים ועודפים

26- מנעולים ואזעקות לאופנועים ואופניים

מנעול דיסק, מנעול שרשרת או מערכת אזעקה? אפשר גם וגם. צפו בקטלוג המוצרים שלנו בקטגוריה זו.
מנעולים ואזעקות לאופנועים ואופניים הם מצרך חשוב לאנשים שרוצים לשמור על האופניים או האופנועים שלהם. מציאת המנעול המתאים ביותר עבורכם יכול להיות לא פשוט, יש מבחר גדול ממנו אפשר לבחור ולעתים בחירה של האביזר הלא נכון יכולה להיות בעלת השלכות משמעותיות במקרה שבו גנב ינסה לגנוב לכם האת הרכוש. המטרה בבחירת מוצר כזה, היא בסופו של דבר לבחור את המוצר שיהיה הכי בטיחותי עבורכם, אבל מצד שני גם מאוד קל לשימוש עבורכם כדי שלא תצטרכו לטרוח בכל פעם מחדש שאתם משאירים את האופניים או האופנוע במקום כלשהו.
 
מנעול דיסק - מנעול דיסק הוא אופציה זולה יותר עבור אנשים רבים, והיתרון העיקרי שלו הוא שאפשר להתנייד איתו לכל מקום ולהתקין אותו בקלילות רבה על האופנוע וכך אנשים לא יוכלו לרכב על כלי הרכב. אם תשאלו אנשים שונים תקבלו תשובות שונות בנוגע ליכולותיו של מנעול הדיסק להגן מפני גניבות, אבל אנשים שרוצים לשמור על הרכוש שלכם יגידו שכדאי לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע גניבה ולכן במקרים מסוימים ישתמשו גם במנעול דיסק וגם במנעול שרשרת.
 
מנעול שרשרת - מנעול שרשרת הוא מנעול חזק יותר ומאובטח יותר - באמצעות מנעול שרשרת אפשר לקשור את האופנוע או האופניים לעצמם שאינו זז ועל מנת שנגב יוכל לגנוב לכם את כלי הרכב הוא יצטרך להתאמץ הרבה יותר כדי לעשות זאת, ובמקרים רבים יתיאש לגמרי או יוותר כי אין לו את האמצעים לפרוץ. בכך יש סיכוי נמוך הרבה יותר שאנשים יגנבו לכם את האופנוע או האופניים.
 
מערכת אזעקה - מערכת אזעקה היא הדרך הטובה ביותר לשמור על האופנוע שלכם. מלבד אופנועים היא מתאימה במקרים רבים גם לכלי רכב אחרים כמו טרקטורונים למשל. כמובן שמערכת אזעקה צריכה להיות מלווה באמצעי הגנה אחרים ולא להסתמך רק על מערכת זו. מערכת אזעקה לאופנועים היא מומלצת בהחלט ואתם מוזמנים להביט בקטלוג מערכות האזעקה שלנו כדי לבחור את זו שמתאימה לכם ואף להתייעץ איתנו טלפונית אם צריך.
פייסבוק
אינסטגרם
מידע
08-936-1616
מרכז שירותו ומכירה מרכזי
המנוף 6 רחובות.
ניתן לקבל התקנות בכל הארץ בתיאום מראש.
למעלה ווצאפ
סגור
מבצע התקנת ווי גרירה לכל סוגי הרכבים - 1890 ש"ח כולל מע"מ התקנה ורישוי . למעט רכבים מיוחדים כגון במוו אאודי מרצדס . להזמנות 054-8074488