שם משתמש
סיסמא
תפריט סלולרי חפש משתמש 0עגלה
צרו קשר שעות פתיחה: א, ב, ד, ה 8:30-18:00 | ג,ו, 8:30-14:00
waze
טלפון 08-9361616
טלפון 08-9361616 ספק משרד הביטחון: 0011016952 ספק חברת החשמל: 5032489
מבצעים ועודפים

13- רמקולים לרכב טרקטרונים וכלי שייט

מחפשים רמקולים לרכב? לחצו על הקטגוריה המתאימה שלכם מבין קטגוריות הרמקולים המופיעות למטה ותוכלו להתרשם ממבחר המוצרים שלנו.
 
גם אם יש לכם מודל רכב חדש עם מערכת מובנית שאמורה להיות טובה מאוד, סביר להניח שאתה לא מרוצה כל כך ממערכת הרמקולים שיש לך כרגע ואתה או הרכב שלך זועקים לשדרוג. ברכבים ישנים המצב יכול להיות אפילו גרוע יותר עצם העובדה שאין תמיכה בטכנולוגיות חדשות, אך במקרים רבים רמקולים מיושנים לא מספקים את אותה איכות שרמקולים חדשים מדגמים חדישים שיוצאים מדי שנה. רמקולים לרכב נשחקים במהלך השנים או שמלכתחילה הם לא היו כאלו טובים. הגיע הזמן להחליף אותם!
 
מחיר מול איכות כשמשדרגים רמקולים לרכב
הטיעון הבולט כדי לא להחליף רמקולים לרכב זה למעשה המחיר. רמקולים נשמעים כמו מותרות לרכב אבל יש הרבה מאוד אנשים שלא יסכימו עם האמירה הזאת. רמקולים לרכב יכולים לספק חוויה מיוחדת ומהנה מאוד בנסיעה. אנשים בעלי שמיעה מוסיקלית יכולים להיות ממש מבואסים בכל פעם שהם מפעילים את המערכת שלהם כי לרמקולים אין מספיק באס או שבעוצמה גבוהה הצליל נהיה צורם ולא איכותי. אנשים מוציאים כסף על הרבה דברים בחיים כדי שיהיה להם כיף וטוב, וזו בדיוק סיבה טובה לקנות רמקולים טובים לרכב. עם זאת, אין זה אומר שצריך לשבור חסכונות בבנק כדי לקנות רמקולים לרכב. ניתן למצוא רמקולים במחירים של 300-400 שקלים והם יוכלו לענות על הצרכים שלכם, או רמקולים במחירים של אלפי שקלים אם זה מה שאתם מחפשים. יש מגוון רחב של מוצרים וכל אדם שרוצה למצוא רמקולים ימצ אותם במחיר שמתאים לכיס שלו. 
 
שיפור מערכת הסאונד של הרכב באופן כללי
כל אדם שקצת מבין יודע שהרמקולים הם לא הפקטור היחיד שצריך להילקח בחשבון. ישנה מערכת כוללת ברכב שמורכבת ממספר רב של מוצרים ביניהם הרמקולים, מערכת המולטימדיה / סטריאו או אפילו המגברים לרכב שבמקרים רבים נדרשים כדי לקבל את האיכות שאתם רוצים. אנחנו בחברת על גלגלים מספקים ייעוץ והתקנה בכל הקשור לזה ויכולים לעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ובנוסף לכך להרכיב עבורכם את השילוב המושלם של המוצרים כדי שמערכת הסאונד ברכב שלכם תהיה ברמת על! בנוסף לכך, ראוי לציין שאנחנו מתמחים לא רק ברמקולים עבור כלי רכב כמו מכוניות, ג'יפים ומשאיות אלא גם ברמקולים לכלי שיט כדוגמת יאכטות או סירות מסוגים שונים. צרו קשר כדי ללמוד עוד.
 
נשמח לעמוד לשירותכם
פייסבוק
אינסטגרם
מידע
08-936-1616
מרכז שירותו ומכירה מרכזי
המנוף 6 רחובות.
ניתן לקבל התקנות בכל הארץ בתיאום מראש.
למעלה ווצאפ
סגור
מבצע התקנת ווי גרירה לכל סוגי הרכבים - 1890 ש"ח כולל מע"מ התקנה ורישוי . למעט רכבים מיוחדים כגון במוו אאודי מרצדס . להזמנות 054-8074488